Porządek obrad
2.
Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze.
3.
Złożenie ślubowania przez radnych według treści określonej w art. 23a ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym.
4.
Złożenie ślubowania przez wójta według treści określonej w art. 29a ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym.
5.
Przyjęcie porządku ewentualnych dalszych obrad.
6
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącej/go Rady Gminy Wąwolnica.
7
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącej/go Rady Gminy Wąwolnica.
8
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Wąwolnica.
9
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Przewodniczącej/go Komisji Rewizyjnej
10
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Gminy Wąwolnica
11
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Przewodniczącej/go Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Gminy Wąwolnica.
12
Podjęcie uchwały w sprawie powołania stałej Komisji Rady Gminy Wąwolnica pod nazwą „Komisja Budżetu, Inwestycji i Gospodarki Mieniem Komunalnym” .
13
Podjęcie uchwały w sprawie powołania stałej Komisji Rady Gminy Wąwolnica pod nazwą „Komisja Spraw Społecznych, Oświaty, Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska”.