« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze.

3. Złożenie ślubowania przez radnych według treści określonej w art. 23a ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym.

4. Złożenie ślubowania przez wójta według treści określonej w art. 29a ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym.

5. Uchwalenie dalszego porządku obrad.

6. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącej/go Rady Gminy Wąwolnica.

7. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącej/go Rady Gminy Wąwolnica.

8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Wąwolnica.

9. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Przewodniczącej/go i członków Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Wąwolnica.

10. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Przewodniczącej/go i członków Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Gminy Wąwolnica.

11. Podjęcie uchwały w sprawie powołania stałej Komisji Rady Gminy Wąwolnica pod nazwą „Komisja Budżetu, Inwestycji i Gospodarki Mieniem Komunalnym” .

12. Podjęcie uchwały w sprawie powołania stałej Komisji Rady Gminy Wąwolnica pod nazwą „Komisja Spraw Społecznych, Oświaty, Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska”.

13. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej