Porządek obrad
2.
Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze.
3.
Złożenie ślubowania przez radnych według treści określonej w art. 23a ust. 1 ustawy
o samorządzie gminnym.
4.
Złożenie ślubowania przez wójta według treści określonej w art. 29a ust. 1 ustawy
o samorządzie gminnym.
5.
Uchwalenie dalszego porządku obrad.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącej/go Rady Gminy Wąwolnica.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącej/go Rady Gminy Wąwolnica.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Wąwolnica.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Przewodniczącej/go i członków Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Wąwolnica.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Przewodniczącej/go i członków Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Gminy Wąwolnica.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania stałej Komisji Rady Gminy Wąwolnica pod nazwą „Komisja Budżetu, Inwestycji i Gospodarki Mieniem Komunalnym” .
12.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania stałej Komisji Rady Gminy Wąwolnica pod nazwą „Komisja Spraw Społecznych, Oświaty, Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska”.